Pengenalan Nurraysa

by - January 15, 2019

Tak kenal maka tak cinta!

Mungkin ada yang masih belum kenal dengan Nurraysa. Jadi, harini saya nak share secara ringkas mengenai Nurraysa. 



Nurraysa Beauty ialah sebuah syarikat produk kecantikan buatan muslimah yang diasaskan oleh Puan Nur Aini Zolkepeli. Nurraysa Beauty mengeluarkan produk kecantikan yang berasaskan bahan-bahan semulajadi dan membawa tema mesra wuduk. Semua produk keluaran Nurraysa Beauty bebas daripada kimia merbahaya sesuai dengan temanya yang mesra wuduk di mana ia mudah dicuci dan boleh dibawa solat.


Berikut adalah kenapa Nurraysa Mesra Wuduk;

Mesra Wuduk: Tanpa silikon dan tanpa plumbum yang menghalang air sampai ke pori bila berwuduk.
Bebas SLES: SLES digunakan untuk menggalakkan buih keluar lebih banyak tetapi tidak elok untuk kulit kerana untuk kulit sensitif boleh menyebabkan keradangan atau kulit menjadi kering.
Bebas Paraben: Bahan-bahan ini adalah mimik estrogen. Apabila digunakan pada kulit akan masuk ke dalam aliran darah dan berlaku ketidakseimbangan estrogen. Boleh menyebabkan baligh awal atau menyebabkan masalah pembiakan dalam kedua-dua lelaki dan wanita.
Bebas Plumbum: Bahan yang boleh menyebabkan bibir kita menjadi hitam apabila dipakai lama kerana ia terdiri daripada toksik logam yang boleh menyebabkan penyakit kronik seperti kanser.
 
Nama NURRAYSA merupakan gabungan dari 3 nama depan keluarga pengasas Nurraysa iaitu :
NUR: Nama awal pengasas sendiri NUR AINI ZOLKEPELI
RAY: Nama Anak Sulung RAYYAN
SA: Nama Suami SAIFUL
Dah tau kan tentang sejarah Nurraysa dan syarikatnya, jadi bolehlah cuba produk-produknya tanpa ragu-ragu. Korang pun mesti nampak banyak billboard Nurraysa kat tepi-tepi highway. Tak kurang jugak iklan kat tv dan majalah-majalah. Kalau online tak payah nak cakap lagi la kan. 
Ini adalah antara bukti kukuh bahawa Nurraysa adalah brand yang kukuh dan dipercayai. Bukan sebarang syarikat kosmetik dan skincare yang sanggup invest untuk marketing macam tu tau. Maka, jomlah kita ber-Nurraysa! Hubungi saya untuk free consultation dan maklumat lanjut. InsyaAllah saya share info tentang produk best giler ni. Terus contact saya kat sini tau:

You May Also Like

0 comments

Powered by Blogger.