"Sebab Terbesar Pilih PSK Young Living Essential Oil"

by - December 28, 2018

Harini saya nak share kisah sahabat saya Puan Nadirah Anuar bersama Young Living Essential Oil yang dikongsikan beliau di laman Facebook-nya. Jom kita baca!

Antara sebab terbesar umi memilih PSK adalah untuk kesihatan anak-anak. Faham-faham la keadaan kalau anak tak sihat kan, umi juga yang akan dicarinya siang dan malam. 

Malam semalam hidung Luqman berair saja, minum susu pun tak selesa. Tapi dia tak menangis cuma tidurnya tak berapa lena. Bangun pagi, badan mula panas. Umi pun mula godek First Aid Kit umi. 

Umi siapkan air mandi dia, campur epsom salt dgn EO Lemon untuk detox badan dan turunkan suhu. Bagi rendam dalam tu sekejap, dan basuhkan kepala. Siap-siap mandi umi urut kaki dengan EO Thieve yang dah dilarutkan dalam VCO bagi kuatkan imun anak. Sapu sikit RC yang juga telah dilarutkan kt dada. Bg longgar sikit dia nk bernafas sebab nampak tersekat dek air hidung. Lepas sapu tu nampak air hidung makin banyak keluar, umi ambik penyedut hingus untuk baby sedut. Dia nampak lega bagi susu dan tertido. Alhamdulillah. 

Tengah dia tidur, umi diffuse EO thieve yang diblend bersama EO lemon. Sepanjang tidur, umi selalu bagi dia susu. Pastu lap-lap kepala dia dengan tuala yang direndam dengan air yang ada EO lemon. 

Malam lepas siap mandi, dia tidur seketika. Lepas terjaga tu badan dah mula berpeluh dan tak panas. Mula nampak segar dan dah start nak main. Alhamdulillah, sakan dia main semalam. Pukul 10.30 mlm baru tidur. Badan pun dah tak panas semalam, lega umi alhamdulillah. 

Kita usaha dan tawakkal, Allah yang menyembuhkan. 
Sebab anak-anak kecil ni bawah 2 tahun, kalau demam, batuk dan selsema, memang doktor pun tak galakkan makan ubat. Jadi kita ikhtiar natural remedies. 

Selalu amalkan doa ni,
Aku memohon pada Allah Yang Maha Agung, 
Tuhan Arash Yang Agung,
Sembuhkanlah dia. 
Ameen.


Jika anda nak tau lebih lanjut tentang produk-produk Young Living, tentang essential oil, atau yang berkaitan dengan minyak aromaterapi semulajadi ni, bolehlah hubungi saya.

Atau boleh juga lawat kedai online saya di Shopee, boleh terus tekan link yang saya kasi kat bawah ni:

I'm selling Premium Starter Kit YOUNG LIVING for RM713.00. Get it on Shopee now! https://shopee.com.my/najminapibk/1757987963/

You May Also Like

0 comments

Powered by Blogger.