Pengedar Nurraysa

by - December 22, 2018

Salam semua.

Sukacita saya nak maklumkan kat sini, bahawa saya adalah Pengedar sah Nurraysa. Dah lebih kurang 4 tahun saya bersama bisnes Nurrasya sebagai pengguna setia dan pengedar. Yelah, dah alang-alang guna produk yang terjamin halal, berkualiti dan ada permintaan tinggi sentiasa, kan lebih elok saya share manfaat produk-produk Nurraysa ni dengan orang lain. 

Nurraysa-ada-cahaya-di-wajahmu
Saya ni, takder la kategori suka melawa. Saya suka simple saja. Cukuplah saya cantik dan bergaya untuk suami saja. Namun, sebagai wanita yang bekerjaya saya perlu jaga penampilan diri, namun takder la sampai tahap nak tabarruj. Nauzubillah. Sebab itulah saya sangat suka dan setia dengan produk Nurraysa kerana ciri-ciri produknya sesuai dengan kita semua sebagai wanita muslimah.

Lagi 1 perkara paling penting: Nak pilih produk skincare kenalah yang betul-betul kita yakin halal, suci, selamat dan berkualiti. Eh, tentang harga pun kena ambil kira jugak kan. Harga Nurraysa memang mampu milik dan jimat penggunaannya. Jadi, Nurraysa memang pilihan terrrbaikkkk untuk kita!


Antara produk-produk Nurraysa
Okey, kalau korang nak tau tentang produk Nurraysa, boleh contact saya tau. Nanti dalam entry akan datang, saya akan share dengan korang tentang produk-produk Nurraysa dan tips kecantikan. Sehingga berjumpa lagi. 

You May Also Like

0 comments

Powered by Blogger.